3 Months - Senior Night - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu 3 Months - Senior Night - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

3 Months - Senior Night

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

14 November 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

Het is niet te geloven, het is hier gewoon kouder dan dat het in Nederland is! We hebben 9 graden overdag en het vriest 's nachts! Volgende week slaat het weer om en is het weer in de 20 graden. Zo gaat het de hele tijd. En als het koud is dan is het een bijtende kou, door het hoge vochtpercentage in de lucht. Vorige week was de week dat de meeste mensen Senior Night hadden. Het was het eind van football, zwem, band en volleybal seizoen. Ik had mijn Senior Night op 5 november. Dat was m'n laatste zwem wedstrijd en ze riepen alle seniors naar voren. We kregen een roos en gingen op de foto. We waren met 2 seniors, maar toch was het bijzonder. De vrijdag daarna, 7 november was de laatste football game. Het was ontzettend koud, maar heel bijzonder om mee te maken. De senior bandleden werden voorgesteld en je kon de emotie gewoon voelen. Ik heb het voorstellen van de senior football players en cheerleaders gemist, maar ik weet zeker dat dat het zelfde was. Voor de game hadden we een kleine tailgate met leuke mensen. Een tailgate is een kleine come together voor de wedstrijden. Iedereen brengt z'n eigen eten en je luistert naar muziek, gooit met frisbees of met een football. Gewoon chillen. Iets typisch Amerikaans en het was heel gezellig. Het weekend was rustig en ik heb heerlijk mijn slaap ingehaald. Zaterdag had ik een golf tournament om geld op te halen voor het golfteam. IK zou eerst niet spelen, maar er was een plek vrij, dus kon ik toch spelen. 18 holes op een prachtige baan. De golfbaan hier is echt heel mooi, veel water, heuvels en groen. Zondag was ik hier 3 maand en het lijkt allemaal zo snel te gaan! Ik kan niet geloven dat ik al op 1/3 zit! Vanavond heb ik een bruiloft en verder gaat dit weekendje uitzieken zijn. Ik heb een maagvirusje te pakken, maar met de liefde van deze mensen om me heen zal dat wel snel over zijn. Gelukkig heb ik een verpleegster in mijn kring, dus ik wordt goed verzorgt haha. Ik ben zo gelukkig hier, ondanks dat ik thuis wel mis soms, heb ik het goed en het meeste is beter dan verwacht!

  • 16 November 2014 - 13:18

    Wim (opa) Hesseling:

    Hoi Daisy, Leuk verhaal heb je weer verteld, wij vinden het leuk dat het naar je zin hebt geniet maar lekker
    we willen wel iets meer van je horen. maar begrijpen ook wel dat het door al jou nieuwe ervaringen er vaak bij blijft. hou je haaks lieverd de groeten van opa en oma en doe de groeten aan jou gast familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 11204

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: