Halloween - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

02 November 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

Over 5 dagen zijn de eerste 3 maand van mijn reis voorbij. De hele ervaring is nu al zo geweldig en er zijn zoveel herinneringen dat ik soms door al m'n foto's moet gaan om dingen te herinneren. Het lijkt zoveel langer! Een van die dingen was The Galleria in Houston. Het is een enorm groot shopping center met een ijsbaan in het midden. Het is 3 verdiepingen hoog en heeft onder andere 2 autodealers in het gebouw. Het was zo gaaf om daar doorheen te lopen. Ik heb een borst kanker loop gedaan. Daarmee kwam ik door een deel van Lake Charles dat ik nog niet gezien had en het was prachtig. Langs het water en langs alle grote villa's. 26 oktober ben ik naar een van de grootste rodeo's van Amerika geweest. Het was in Angola en het is opgezet door een gevangenis. De mensen die in de gevangenis zitten zijn ook degenen die deelnemen aan de rodeo. Er is een grote markt bij en alles wat ze opbrengen gaat naar de gevangenis. Ze zijn zelfvoorzienend en dat maakt het speciaal. Als je er meer over wil weten, Google het even: Angola, Louisiana state penitentiary. Deze week was helemaal in het thema van Halloween. Vrijdag was het eigenlijk de dag om te gaan trick or treat'n, maar vanwege de football game hadden ze het verplaatst naar zaterdag 1 november. Vrijdag had ik een dress-up party met vrienden en ik had m'n make-up zelf gedaan. Het zag er super vet uit. Sugar skull all the way! Gisteren was ik iets in een witte jurk en zwarte cape haha. Ik heb er geen naam voor, maar het was cool. Ik ging langs de deuren met vrienden en hun neefjes/kindjes. Sommige huizen waren zo mooi gemaakt! Dat waren de "haunted houses". Mensen waren verkleed en hadden super echte wonden en maskers enzo. Bewegende nep geesten en springende spinnen en heeeeeeel veel snoep! Je zou denken dat het op sint maarten lijkt, maar het is veel leuker. Al die kleine kindjes die verkleed zijn! Het enige wat je mist is het zingen, ach, we kunnen niet alles hebben he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 11201

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: