So close! - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu So close! - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

So close!

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

Nog 3 dagen, niet te geloven. Ik ben nu ongeveer 2 week bewust aan het aftellen. Elke keer een nieuwe profielfoto op whatsapp met een countdown. Het afscheid is ook begonnen. Ik had voor de vakantie al afscheid genomen van ballet en mijn groep daar. Een goede inkomer, wat het was zwaarder dan verwacht. Daarna heerlijk op vakantie geweest naar het mooie Italië. Familytime, super leuke tijd gehad met vrienden, en alvast een beetje voorgebruind! Nu ongeveer 2 week thuis en van alles gedaan. Bijvoorbeeld naar amsterdam voor mijn visum, verzekerings papieren lezen, alle kleren selecteren en nog meer afscheid nemen. Vorige week vrijdag heb ik van pap en mam mijn eerste eigen koffer gekregen. Echt super leuk, mede omdat er voor elke avond en ochtend die ik nog hier ben een cadeautje in lag. De afgelopen dagen stonden helemaal naar amerika. Ik heb iedereen opgezocht die mij niet kon opzoeken om afscheid te nemen en verder dus alles geregeld. Gister heb ik met m'n 3 beste vriendinnen een high school musical marathon gehouden als laatste meidenavond. Het was echt super gezellig en ik ga ze ontzettend missen. Vanavond is m'n afscheidsfeestje en zie ik al mijn familie en vrienden. Ik hoop op een leuke avond en dat de drama een beetje tussen grenzen blijft haha! Amerika, get ready!

  • 09 Augustus 2014 - 09:23

    Hans Meijer:

    Hoi Daisy, wat een avontuur. We hopen hier allemaal dat het allemaal wordt zoals je het verwacht. Op dit moment zit je volgens mij in het vliegtuig. Goede reis en fijne tijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 11197

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: