SO MANY MEMORIES - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu SO MANY MEMORIES - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

SO MANY MEMORIES

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

23 December 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

Nog 2 dagen tot kerstmis. Een andere kerstmis dan ik gewend ben en eentje met een andere family. Ik weet inmiddels een beetje hoe het is om heimwee te hebben. De feestdagen maken het toch een beetje zwaarder. Maar ik zeg bewust 'een beetje' want de andere kant van de weegschaal zwaarder. Ik maak hier zo ontzettend veel herinneringen! Het weekend nadat ik het laatst heb geschreven ben ik naar Shreveport geweest met mijn beste vriendinnetje hier. Haar familie woont in Atlanta, Texas. Het was in the middle of nowhere. Geen bereik voor m'n telefoon en 15 minuten voor de het eerste winkeltje, wat in een benzinestation zat. Alleen de onverharde oprijlaan was al 5 minuten lang! Het was een hele gezellige ervaring. De familie kwam allemaal bij elkaar omdat het bijna thanksgiving was. Zooooveel eten, holy guacamoly, niet te geloven. Ik ben erachter gekomen dat ik niet zo'n fan ben van kalkoen haha. De week daarna was thanksgiving vakantie. Eten, eten en nog eens eten. Langs bij familie en kampvuur feestjes. Super gezellig allemaal. De dag van Thanksgiving, donderdag, gingen we naar Houston voor de grote sales. Iedereen gaat shoppen voor kerst en het is een traditie om op black friday te gaan. Alles is in de uitverkoop en het is een groot gekkenhuis. Enorme rijen en mensen vechten serieus om dingen. Het was niet zo heftig waar wij waren, maar wow! Het weekend van 6 en 7 december zijn we naar College Station in Texas geweest. Het was zo super mooi! Het is een heel grote studenten stad. Dat maakte me toch even twijfelen of ik hier zou blijven. De week daarna wilde ik proberen of ik het softbal team kon halen, maar dat heb ik helaas af moeten blazen omdat het niet gaat in combinatie met golf. Ja hier heb je elke dag training na school als je een sport doet. 13 december had ik de ACT-test. Dit is een test met 4 onderdelen: Engels, wiskunde, science en lezen. Je krijgt punten voor elk onderdeel en het gemiddelde is jou score. Colleges kunnen aan deze score zien of ze je willen aannemen of niet. Ik wilde hem maken om te zien wat ik zou halen en mijn resultaat komt volgende week binnen. Spannenddd!! Ik had vorige week woensdag senior pictures. Dat betekend in een soort van witte boa op de foto en een foto met je graduation outfit. Het was echt leuk om te doen. Nu is het kerstvakantie en we hebben nog 8 dagen tot 2015! Ik ben klaar voor nog meer nieuwe avonturen en nieuwe herinneringen!

  • 08 Januari 2015 - 21:01

    Emmy En Jurry :

    hallo lieve dasy wij wensen jou een heel gezond en een gelukkig 2015.

    jou verslag gelezen super zie dat je het erg naar de zin hebt.

    wij wensen jou verder nog een hele mooie tijd daar en tot de volgende kee

    groetjes en een dikke kus van ons xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 11167

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: