Nevada, 16 -24 januari 2015 - Reisverslag uit Elko, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu Nevada, 16 -24 januari 2015 - Reisverslag uit Elko, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

Nevada, 16 -24 januari 2015

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

11 Februari 2015 | Verenigde Staten, Elko

Mijn trip naar Nevada was zo ontzetten leuk. Ik heb heel veel nieuwe dingen gezien en ervaart. We vlogen via Salt Lake City, Utah en huurden daar een auto om door te reizen naar Spring Creek, Nevada. Ik vind vliegen steeds leuker. Het was de eerste keer dat ik snachts vloog en het was zo mooi! Als je alle lichtjes ziet heb je pas door hoe groot een stad eigenlijk is. We sliepen een nachtje in Salt Lake en toen we de volgende ochtend vroeg vroeg wegreden konden we de zon zien opkomen over de zoute wateren. Ik heb onderweg voor het eerst zand stormpjes gezien, kleine tornadootjes die maar heel kort duren. Super gaaf gezicht. Eenmaal aangekomen in Spring Creek hadden we een dagje rust. De omgeving is adembenemend. Midden in de bergen en sneeuwtoppen met een stralend blauwe lucht. De 18de zijn we de bergen in geweest. The Ruby Mountains, op precies te zijn. We konden niet heel ver omdat er teveel ijs op de weg lag, maar we hebben heel wat mooie plaatjes geschoten en we hebben genoten van de berglucht. Ik ben voor het eerst Coldstone ijs gehad, en het was geweldig lekker haha. De volgende dag gingen we naar Reno, een stad gebouwd tussen bergen. Daar hebben we vrienden van mijn hostmom ontmoet. We zijn die avond door de mega casino's gelopen en hebben lekker Mexicaans gegeten. Omdat we niet zoveel tijd hadden daar hebben we alles in 2 dagen gepropt. Zo zijn we dus de volgende dag, de 20ste, naar Lake Tahoe gegaan zodat ik kon skiën. Omdat de Nevada kant te duur was gingen we naar de Californië kant. De sneeuw was perfect en ik kan zeggen dat ik geskied heb in freaking Cali!! Het was een van de beste Amerikaanse ervaringen. Diezelfde dag zijn we weer 3 uur terug gereden naar Spring Creek en hebben we 2 dagen toerist gespeeld. Beetje rondrijden, mensen bezoeken en dat soort dingen. De 23ste gingen we weer naar huis met weer een tussen stop in Salt Lake. Hier heb ik ook een exchange student ontmoet waarmee ik samen naar America ben gereist. Het was zo fijn om haar te zien, tranen, verhalen en accenten delen. Ik kan niet wachten om haar weer te zien als ik terug ben! De 24ste vlogen we weer terug naar huis en had ik een hele week van nieuwe Amerikaanse cultuur in de pocket.

• 16 Mei 2015 - 20:32

Emmy Snip :

Lieve DAISY vanmorgen jou kaart gekregen en geef hier mijn nieuw E-mail adres .wat een mooie verslag zeg ik wou dat ik nog jong was en ook zoiets kon doen haha .
    blij dat je zo geniet hier alles prma en ga nu verder jou verslag lezen liefs met een dikke kus van

JURRY en EMMY XX