Mardi Gras, Prom, 8 months America - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu Mardi Gras, Prom, 8 months America - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

Mardi Gras, Prom, 8 months America

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

01 Maart 2015 | Verenigde Staten, Lake Charles

Mardi Gras, in mijn vorige blogverhaal kon je lezen dat ik een ball had meegemaakt. Dat is maar een klein deel van Mardi Gras. Het gaat namelijk meer om de parades en die waren er die hele week. Ik was op de Childeren's parade op 15 februari. Een familie lid hier had gevraagd of ik mee wilde rijden op zijn vloot. Natuurlijk!! Het enige wat we doen is kettingen, cakejes enzo gooien, en zwaaien. Het was leuk voor een keer, want de dag erna had ik spierpijn in mn arm van het gooien haha. De 17de was officieel Mardi Gras en ik ging erheen met mn vrienden. De parade was mega en het was zo leuk. Alles was afgezet en er was muziek overal. De week naar dit hele hectische gebeuren was gefocussed op prom. Nagels, corsage en feestjes werden geregeld en het was allemaal last minute work. Ik had al een date, maar de jongen wilde me officieel vragen, dus de dag voor prom had ik een hele grote verrassing. Ik had die dag mijn terug ticket gekregen en ik was verdrietig, maar toen kwam hij. Hij was verkleed in een superman pak en hield een bord op met: Do you want to make prom SUPER with me? Natuurlijk zei ik ja, het maakte mn hele dag veel beter. Prom was de 21 februari en het was super! 'S ochtends make up en haar afspraken, toen foto's en 's avonds uit eten in een heerlijk restaurant met vrienden. Daarna naar prom. Het feestje zelf was een beetje afgezaagd, maar omdat het eromheen zo gezellig was maakte het niet zoveel uit. Na prom een nachtelijke snack bij Wafflehouse en gek doen met vrienden. Het was een geslaagd feestje. 27 februari kreeg ik mijn letterman van school. Dit is een schooljack met je achternaam en sport erop. Iets typisch Amerikaans en ik ben er nogsteeds super blij mee! 4 maart ben ik naar de Houston Rodeo geweest met als main performance Hunter Hayes. Het was ontzettend gaaf. Het was in het Nrg Stadium, en alleen dat was al een hele shock haha. Het Rodeo gebeuren is cool, maar ik heb er een beetje moeite mee. Het concert daarentegen was geweldig. Hij is super goed live en omdat ik hem al zolang kende, 3 jaar? Het was een droom die uitkwam. Het was in het Nrg Stadium, en alleen dat was al een hele shock haha. Get ready for more American experiences!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 11157

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: