HOMECOMING - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu HOMECOMING - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

HOMECOMING

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

De afgelopen week was zo geweldig! Elke dag had een eigen thema en de meeste mensen gingen ook echt in thema naar school. De eerste dag was opa en oma dag, dus haar in een knot en een oude oma jurk aan, brilletje op en op sloffen naar school. Mensen hadden hun haar grijs gespoten enzo. De tweede dag was dressing dag, dus als je ranch dressing had dan kon je als een cowboy gaan. Ik ging als een fruitdressing, heerlijk in legging en veelste groot shirt naar school. Dag 3 was superhero/disney dag. Dit was de dag dat ik het meest extreem was. Nep wimpers en alles erop en eraan. Ik had een appel meegenomen, want ik was de evil queen van sneeuwwitje. De vierde dag was colorwar, elk jaar heeft zn eigen kleur en de seniors zijn oranje. dus oranje shirt en strepen op mn wang. Vrijdag, dag 5, was black out day, want 's avonds was de homecoming game. 's middags was er eerst een parade en ik zat op een aanhangwagen kettingen en snoepjes te gooien. Het was een super leuke ervaring. 'S avonds was de wedstrijd en in halftime was de kroning van de homecomingqueen. Helaas hebben we verloren, en niet zo zuinig ook, maar de sfeer was super. Zoals altijd met wedstrijden. Zaterdag, de dag van het feest, was super druk!! Ik had en zwemwedstrijd 's ochtends, dus ik moest om 7 uur opstaan. Ik heb wel weer een snellere tijd neergezet! Toen om 13:00 naar een vriendin, want zij deed mn haar en make-up. Het was zoooo prachtig! Om 16:00 deden we foto's met de groep en daarna lekker uiteten en een steakhouse. Daar hebben ze de lekkerste spareribs ever. omygoddies haha. Toen hete tijd was om te gaan gingen we naar school om een feestje te bouwen. Dat is aardig goed gelukt en de afterparty was nog beter! Ik heb er zoveel van genoten. Zondag was ik helemaal gesloopt, maar het was het helemaal waard!!

  • 09 Oktober 2014 - 17:59

    Emmy Snip:

    hallo lieve daisy nu pas al jou reisverslagen gelezen super leuk
    ik hoop dat je een hele mooie tijd daar mag hebben .
    het lijkt mij gewldig dat mee te maken ,
    ik zal je volgen via je brieven ,zal het zo allemaal aan jur vertellen
    hier is alles prima en tot de volgende keer
    heel veel liefs en een dikke tuut ....van jurry en emmy xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 11162

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: