First month! (and a little) - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu First month! (and a little) - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

First month! (and a little)

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

14 September 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

De eerst maand is echt voorbij gevlogen! Even een update van de afgelopen 2 week. Op 31 augustus ben ik naar Toledo Beach in Taxas geweest. Het was niet zo mooi weer, bewolkt en veel regen. Mensen hadden daar een vakantiehuis. Echt super mooi uitzicht over een meer en 10 minuten van het strand. Nieuw eten geproefd, boudin, (heel lekker), enge films gekeken en muziek geluisterd. Ik heb die nacht bij de dochter van mijn hostmam geslapen en de dag daarna ben ik met anderen gaan 'crabbin' (krabvissen). Niet zo mijn ding, maar we zijn wel lekker bruin geworden. Op school werken ze heel erg van week naar week. Maandag stof, vrijdag toets. Ik vind het geen probleem, want in de weekenden ben ik dan vrij! Ik heb hard getraind met zwemmen (de eerste wedstrijd is dinsdag!) en we blijven hardlopen voor de conditie. 5 september was de eerste home-game van football. Het was echt super leuk. Mensen komen allemaal samen en iedereen kent zo ongeveer iedereen. Ik kreeg niks van het spel mee, maar het was leuk om te kijken. Ik zit in de Yearbook-class, dus ik kon op de trackbaan staan. Zo kon ik betere foto's maken en zo heb ik ook weer nieuwe mensen leren kennen. De mascottes bijvoorbeeld. Ze hebben helaas verloren, maar dat maakte voor mij niet zoveel uit. Dat weekend heerlijk bank gehangen en football games kijken. Ik ben voor het eerst in Target geweest en voor het eerst Gamboo gegeten (ook heel lekker -als het niet te spicey is!-) Maandag 8 september was mn eerste ballet les, wauwie ik had me toch een spierpijn de dagen daarna! Het was te gek, maar het was lastig!! Dinsdag is op school mn telefoon afgepakt omdat ik het in mn hand had. Ik gebruikte het niet, maar je telefoon mag niet zichtbaar zijn. Een volwassene moest m de volgende dag ophalen en ik had die woensdag ook meteen detention! Het was echt vreselijk! Dat doen we dus niet weer haha. Vrijdag regende het super hard, maar we gingen toch hardlopen, na een half rondje leek het net of we gedoucht hadden. Het was zo grappig! Die avond had het football team een wedstrijd in Crowley. Super vies veld, maar ze hebben wel gewonnen. ik hou zo van de sfeer tijdens die wedstrijden! En het meeste eten is heerlijk! Gister gechilled met vrienden en vandaag was een huiswerk dag en inhaal-slaap-dag. Ik heb gister de nacht doorgehaald, dus we zijn helemaal gesloopt! Maar ik wil hier voorlopig nog niet weg :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 11161

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: