Overwhelming - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu Overwhelming - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

Overwhelming

Door: daisy hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

waaaaaaaauw, alles is zoooo groot hier! haha. Ik ben zaterdag ochtend om half 4 van huis vertrokken en toen we op amsterdam kwamen waren daar al mensen die met me meevlogen. Door de douane en toen waren we alleen. Gelukkig klikten we allemaal, dus het wachten was heel gezellig. Op london moesten we 4 uur wachten, maar we gingen ergens random met zn allen film kijken en toen dat saai werd gingen we andere mensen van sts zoeken. Die hadden we snel gevonden, want we droegen allemaal geel (van alle kleuren... haha) Allerlei europeanen ontmoet en de vlucht naar chicago was dan ook vol geel, we waren met 57 studenten! Ik bleef in chicago overnachten met een ander nederlands meisje en 10 andere mensen. Het was super gezellig. Ik sliep met een italiaans meisje op de kamer ( die huge was trouwens, 2 queensize bedden, badkamer enzv!!) Heerlijk geslapen en heel vroeg op voor het vliegtuig. We moesten dezelfde vlucht hebben, dus we konden samen opstaan. Na een gemiste taxi, niet kunnen betalen met en creditcard en een hoop stress later zaten we gelukkig op tijd in het vliegtuig. We vlogen via Dallas en vanaf daar was ik alleen. De ontmoeting met mn host mom was super leuk. Thuis heerlijk bijkomen en de familie ontmoeten. Maandag zijn we wezen shoppen voor schoolspullen, uniform en telefoonnummers regelen en uiteten geweest. Dinsdag ben ik de hele dag op stap geweest met de dochter en savonds weer uiteten met haar en haar zus, die net zo oud is als ik. Het klikt super goed, dus mij hoor je niet klagen. Gister eerste schooldag en dat was hectisch. Zodra mensen wisten dat ik nederlands was bleven ze maar dingen vragen. Een van de meest gevraagden is denk ik wel "do you have mc donalds over there?" hahahaha! En vandaag was ongeveer net zo, alleen kende ik nu iets meer mensen en van de 200 namen die ik gister heb gehoord had ik er denk ik 5 onthouden haha. Verder is het hier buiten opzich vrij warm en binnen overal steenkoud. Ik denk dat ik maar moet gaan wennen aan ac... Ik zit onder de muggebulten en heb nogsteeds last van timezone issues, maar verder is alles helemaal super en ik ben nog niet van plan om te vertrekken. Het is me opgevallen dat iedereen hier veel respect heft voor de ander en dat je standaard vraagt hoe het met de ander gaat. Daar kan ik wel aan wennen :)

  • 14 Augustus 2014 - 23:54

    Lian:

    Super fijn dat je het zo leuk hebt daar lieverd! Ik mis je al wel een beetje hoor :(
    Heel veel plezier nog
    Xxxlian
    Iloveyou

  • 15 Augustus 2014 - 08:12

    Helma Stiekema:

    Hoi Daisy,

    Via Evelien ben ik op jouw reisverslag terecht gekomen. De laatste keer dat ik je zag was met Pascal zijn verjaardag. Je vertrek naar usa leek toch nog "ver weg", maar nu ben je er al. Ik wens je een prachtige tijd toe en hoop dat het aan al je verwachtingen zal voldoen. Enjoy!
    Groet Helma

  • 15 Augustus 2014 - 17:34

    Wim Hesseling:

    Hoi Daisy, lievert, wij hebben jou eerste verslag gelezen en zijn heel blij dat jou ervaringen tot nu toe heel goed is.ook vinden wij dat je het leuk hebt op geschreven, wij zien nu al uit naar het vervolg. xxx van oma en opa diny en wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 11158

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: