First 3 weeks - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu First 3 weeks - Reisverslag uit Lake Charles, Verenigde Staten van Daisy Hesseling - WaarBenJij.nu

First 3 weeks

Door: Daisy Hesseling

Blijf op de hoogte en volg Daisy

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Charles

Bezig, Bezig, Bezig. Ik denk dat vandaag de eerst bankhang dag thuis is, tot nu toe. Goed moment om even een blogje te schrijven. De afgelopen weken waren heel leuk, we hebben van alles gedaan. Zo ben ik naar een garnalenfestival geweest, waar ik voor het eerst linedance heb gedaan. Ik ben voor het eerst in een wallmart geweest om koekjesdeeg te kopen, heb op een jetski gezeten en erachter aan gehobbelt op een band. Echt super leuk, heel snel over heel warm water vliegen. Een soort van safari gamaakt op iemands land en hen daar de grootste spinnen ooit gezien. Bananenspinnen, voor het geval mensen ze willen google'en! We zijn naar de dierenarts geweest, voor een ongelukje met het liefste teckeltje ooit, alleen de naam al, Winston! Voor het eerst in 2 week een heerlijk bord groenten, aardappels en vlees gegeten. Deed me denken aan thuis haha. Ik was genomineerd voor homecoming court, maar dat gaat vanwege omstandigheden helaas niet door. Verder kan het hier ontzettend hard onweren! Mensen hier zijn eraan gewend, maar jeetjemina. Het weer kan in 5 minuten omslaan, en dan zitten we niet eens tussen de bergen... Ik heb een kerk hang-out meegemaakt en zit inmiddels in het zwemteam van de school. Vorige week zaterdag zijn we naar Alexandria geweest voor de meeting en even kunnen praten met mede studenten. Samen met een vriendin ben ik begonnen met elke dag een mile hardlopen. Dan kan ik tenminste normaal blijven eten!

  • 31 Augustus 2014 - 02:00

    Swagga:

    Zo veel spelfouten in één stuk tekst heb ik nog nooit gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Ik maak mijn grootste droom waar en dat wil ik graag met jullie delen!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 11164

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 15 Juni 2015

Highschool in Amerika

Landen bezocht: